Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем 1,9ТД

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем 1,9ТД

    Здр. колеги имам един проблем с една дизелова 155 1.9ТД значи проблема е следния не зарежда акумулатора добре в смисал като трагнаа всичко е нормално и след 30 мин почва да гасне и да се пали сама в движение и не зарежда акумулатора възможно ли да е от него защото е мн стар, а и клемата на плюса не се затяга много или другаде е проблема.
    Изведнаж почна да го прави този проблем дайте идея моля ви .
    Благодаря!!!
    Lancia Dedra 2.0i Auto '96
    Great Wall Hover 2.8 Tci '08
    Alfa Romeo 155 1.8 8v '94

  • #2
    Ако клемата на акумулатора е хлабава, е напълно вероятно да имаш такива проблеми!
    Другото, което е задължително да провериш, е тока на заряд към акумулатора при работещ мотор.
    155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
    Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

    Comment


    • #3
      това как да го проверя
      Lancia Dedra 2.0i Auto '96
      Great Wall Hover 2.8 Tci '08
      Alfa Romeo 155 1.8 8v '94

      Comment


      • #4
        След като питаш по-добре иди в някой сервиз или магазин за акумулатори
        Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
        Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
        Peugeot 508 RXH 02.2013

        Comment


        • #5
          колега питам защото несъм го правил което не значи че няма да се справя
          Lancia Dedra 2.0i Auto '96
          Great Wall Hover 2.8 Tci '08
          Alfa Romeo 155 1.8 8v '94

          Comment


          • #6
            Трябва ти :
            1. Мултицет (електронен уред за измерване на напрежение и ток ... минимум)
            2. Помощник - без значение от какъв пол

            Та значи включваш мултицета на постоянно напрежение, палиш колата, и мериш напрежението между двете клеми на акумулатора - по спомени бледи трябва да е в границите от 11.6 до 12.3 волта. След което молиш помощника да стъпи на газта и да държи да речем около 3000 об/мин - и пак мериш. Напрежението трябва да се покачи до около 13.8-14.2 волта (пак не гарантирам за абсолютна точност на стойностите, но схващаш идеята...). Ако няма разлика в показанията на уреда при 1000 и при 3000 оборота на двигателя - значи нямаш зареждане на акумулатора.
            И второ - измери напрежението на акумулатора при неработещ двигател и изключени всякакви възможни консуматори (т.е. да не свири кас'тофона и да са ти затворени вратите) - трябва да е пак около 12 волта. Ако е по-малко - работата е ясна (загинал акумулатор). Също така можеш да провериш за токова утечка от акумулатора - с уреда включен на режим "прав ток". При нормални условия не трябва да има показание - ако има, значи нещо ти дърпа тока, и трябва да го намериш.
            Но ако питаш мене - отиди в някой магазин за акумулатори - там почти винаги имат необходимите пособия, за да ти направят тест на батерията. За някой лев ще си спестиш главоблъсканицата...
            Надявам се да съм бил полезен поне малко.
            155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
            Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

            Comment


            • #7
              Не съм много съгласен че на 1000 об/мин трябва напрежението да е ~12V.При мен си държи 14,2 на празен ход
              Video meliora proboque deteriora sequor.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Tedo Покажи съобщение
                Не съм много съгласен че на 1000 об/мин трябва напрежението да е ~12V.При мен си държи 14,2 на празен ход
                Мда той затова е алтернатор а не просто динамо.
                Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                Peugeot 508 RXH 02.2013

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Alfa User Покажи съобщение
                  Трябва ти :
                  1. Мултицет (електронен уред за измерване на напрежение и ток ... минимум)
                  2. Помощник - без значение от какъв пол

                  Та значи включваш мултицета на постоянно напрежение, палиш колата, и мериш напрежението между двете клеми на акумулатора - по спомени бледи трябва да е в границите от 11.6 до 12.3 волта. След което молиш помощника да стъпи на газта и да държи да речем около 3000 об/мин - и пак мериш. Напрежението трябва да се покачи до около 13.8-14.2 волта (пак не гарантирам за абсолютна точност на стойностите, но схващаш идеята...). Ако няма разлика в показанията на уреда при 1000 и при 3000 оборота на двигателя - значи нямаш зареждане на акумулатора.
                  И второ - измери напрежението на акумулатора при неработещ двигател и изключени всякакви възможни консуматори (т.е. да не свири кас'тофона и да са ти затворени вратите) - трябва да е пак около 12 волта. Ако е по-малко - работата е ясна (загинал акумулатор). Също така можеш да провериш за токова утечка от акумулатора - с уреда включен на режим "прав ток". При нормални условия не трябва да има показание - ако има, значи нещо ти дърпа тока, и трябва да го намериш.
                  Но ако питаш мене - отиди в някой магазин за акумулатори - там почти винаги имат необходимите пособия, за да ти направят тест на батерията. За някой лев ще си спестиш главоблъсканицата...
                  Надявам се да съм бил полезен поне малко.
                  В покои ако колата нее палена ден два напрежението на акумулатора без никакви консуматори трябва да е 12.5-12.6 волта!! След като се запали колата напрежението трябва да е в границите 13.8-14.4 без значение от оборотите и пуснатите консуматори!! Това е в сила при напълно изправна система (алтернатор връзки клеми четки снадки и тн) Друк е въпроса ,че с времето нещата силно се променят... Питаите колегите с 33-ките
                  sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                  Comment


                  • #10
                    Съгласен съм - аз затова и казах, че не гарантирам за 100% точни данни за показанията!
                    155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
                    Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

                    Comment


                    • #11
                      Да се влюча и аз малко по темата - никога не мерете с уред от 5 лв. консумация(ток през 10 амперовия обхват ),няма да изгори бушона на мултицета , а целия , пък и допълнителни поражения може да докара на някой от полупроводниците в колата.Мерете само консумацията в покой (часовник , аларма...)
                      ALFA 155 SQUADRA CORSE - BULGARIA

                      Comment

                      Working...
                      X